Achizitionarea produselor disponibile pe site-ul www.rimma-optic.ro se poate face online efectuand comanda direct de pe site
Pentru a plasa o comanda prin intermediul site-ului, va rugam parcurgeti urmatorii pasi:
Trebuie sa mentionam insa ca perioada noastra maxima de livrare (72h) nu se aplica in perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Craciunul, Sarbatorile de Paste, sau 8 Martie, Halloween, sarbatori legale.
Livrarea produselor comercializate de S.C. RIMMA OPTIC S.R.L. se face numai pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat Fan Courier in 1-3 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor in stoc si de locatia clientului.
Cat costa livrarea?
Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT.
Daca valoarea comenzii este mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de transport in functie de locatia unde doriti sa primiti produsul (in momentul in care introduceti datele de livrare, veti primi cotatia pentru transport).
Toate preturile afisate pe site-ul rimma-optic.ro includ TVA.
Detalii livrare
Status comanda
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari in timp real statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea ”Comenzile mele”. Incercam sa iti livram comanda a doua zi, insa poate dura pana la 3 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor in stoc si de locatia clientului.
Metode de plata
Plata produselor comandate pe www.rimma-optic.ro poate fi facuta astfel:
Card de credit / debit
Daca alegeti sa platiti cu un card bancar va trebui sa introduceti pe o pagina securizata urmatoarele date:
Inainte de a da ultimul click, va rugam sa verificati datele introduse. Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzacției.
Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dumneavoastra, in conditiile agreate cu banca emitenta a cardului.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay/NETOPIA SRL.
S.C. Rimma Optic S.R.L. nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Plata la livrare
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectuează livrarea.
S.C. RIMMA OPTIC S.R.L., in calitate de vanzator/producator de ochelari la comanda, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul www.rimma-optic.ro. Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos:
Conditii de acordare a garantiei
Garantia acordata prin prezentul certificat se refera strict la produsul achizitionat. Nu face obiectul prezentei garantii prescriptia optometrica prezentata de purtator, pe baza careia a fost livrat produsul, SC RIMMA OPTIC SRL nefiind in niciun fel raspunzatoare pentru corectitudinea datelor inscrise in prescriptia optometrica.
Perioada de garantie incepe de la data eliberarii produsului consemnata in certificatul de garantie. Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre Rimma Optic si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice.
Rimma optic inregistreaza defectiunile ce fac obiectul garantiei in anexa de la certificatul de garantie, “Fisa de evidenta a interventiilor”. Produsele sau partile defecte, inlocuite in garantie, trec in patrimoniul Rimma Optic.
Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:
Urmatoarele defecte nu sunt acoperite de garantie:
Conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului (valabil pentru ochelari de soare, rame de ochelari, lentile de contact, si solutii pentru lentile de contact ). Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Lentilele de contact si solutiile pentru lentile de contact se returneaza cu ambalajul sigilat, nedesfacut.
Nu se pot returna produsele personalizate conform indiacatiilor clientului. Aceste produse sunt: comenzi complete de ochelari de vedere(rama+lentile), lentile de vedere cu dioptrii, lentilele de contact torice(cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale. Acestea nu se pot returna conform OUG nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, intrucat sunt produse finite personalizate conform specificatiilor clientului. Clientul isi asuma raspunderea asupra corectituidinii datelor regasite pe reteta si confirma faptul ca datele introduse in reteta sunt corecte si nu sunt mai vechi de un an.
Pentru returarea unui produs va rugam sa ne trimiteti un email la adresa: contact@rimma-optic.ro
Conditiile de returnare, schimb sau trimitere in garantie si taxele aferente sunt detaliate mai jos
Retur
Schimb
Solicitare de reparatie sau inlocuire
Nu se accepta returul produselor comandate online si nici predarea acestora in vederea inlocuirii in baza garantiei, in magazinele fizice Rimma Optic.