Cum comand ?

Pasi comanda

Achizitionarea produselor disponibile pe site-ul www.rimma-optic.ro se poate face online efectuand comanda direct de pe site

Pentru a plasa o comanda prin intermediul site-ului, va rugam parcurgeti urmatorii pasi:

  1. Accesati site-ului www.rimma-optic.ro
  2. Alegeti unul din produsele dorite.
  3. Alegerea produsului dorit apasand click pe denumirea produselor sau pe poza acestora.
  4. Apasati click pe imaginea cu cosul de cumparaturi 
  5. Verificati datele comenzii
  6. Introduceti detaliile de facturare si de livrare
  7. Dupa ce datele solicitate au fost introduse, dati click pe butonul „Comanda”
  8. Veti primi imediat un mesaj de confirmare a comenzii pe adresa de email de pe care s-a efectuat comanda, iar un consultant de vanzari o va prelua in cel mai scurt timp posibil.
  9. Veti fi contactat prin e-mail sau telefonic in cel mai scurt timp posibil pentru confirmarea comenzii si a disponibilitatii produselor.

Trebuie sa mentionam insa ca perioada noastra maxima de livrare (72h) nu se aplica in perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Craciunul, Sarbatorile de Paste, sau 8 Martie, Halloween, sarbatori legale.

Conditii livrare - plata

Livrarea produselor comercializate de S.C. RIMMA OPTIC S.R.L. se face numai pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat Fan Courier in 1-3 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor in stoc si de locatia clientului.

Cat costa livrarea?

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT.

Daca valoarea comenzii este mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de transport in functie de locatia unde doriti sa primiti produsul (in momentul in care introduceti datele de livrare, veti primi cotatia pentru transport).

Toate preturile afisate pe site-ul rimma-optic.ro includ TVA.

Detalii livrare 

Status comanda

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari in timp real statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea ”Comenzile mele”. Incercam sa iti livram comanda a doua zi, insa poate dura pana la 3 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor in stoc si de locatia clientului. 

Metode de plata 

Plata produselor comandate pe www.rimma-optic.ro poate fi facuta astfel:

Card de credit / debit

Daca alegeti sa platiti cu un card bancar va trebui sa introduceti pe o pagina securizata urmatoarele date:

  • Numele posesorului de card;
  • Codul cardului ;
  • Data expirarii cardului;
  • Codul CVC (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura);
  • Parola 3D secure (daca aveti un card inrolat in sistemul 3D Secure).

Inainte de a da ultimul click, va rugam sa verificati datele introduse. Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzacției.

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dumneavoastra, in conditiile agreate cu banca emitenta a cardului.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay/NETOPIA SRL. 

S.C. Rimma Optic S.R.L. nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Plata la livrare

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectuează livrarea.

Garantie - retur produse

Garantia produselor 

S.C. RIMMA OPTIC S.R.L., in calitate de vanzator/producator de ochelari la comanda, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul www.rimma-optic.ro. Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos:

Conditii de acordare a garantiei

Garantia acordata prin prezentul certificat se refera strict la produsul achizitionat. Nu face obiectul prezentei garantii prescriptia optometrica prezentata de purtator, pe baza careia a fost livrat produsul, SC RIMMA OPTIC SRL nefiind in niciun fel raspunzatoare pentru corectitudinea datelor inscrise in prescriptia optometrica.

Perioada de garantie incepe de la data eliberarii produsului consemnata in certificatul de garantie. Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre Rimma Optic si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice.

Rimma optic inregistreaza defectiunile ce fac obiectul garantiei in anexa de la certificatul de garantie, “Fisa de evidenta a interventiilor”. Produsele sau partile defecte, inlocuite in garantie, trec in patrimoniul Rimma Optic.

Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:

  • utilizatorul nu prezinta toate documentele solicitate;
  • interventiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparatiile executate asupra produsului de catre firme si persoane, altele decat personalul calificat al magazinelor Rimma Optic;
  • neconcordanta dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garantie aparuta după momentul vanzarii;
  • schimbarea starii originale a produsului.

Urmatoarele defecte nu sunt acoperite de garantie:

  • defecte generate de zgarieturi, deformari, fisuri, distrugeri partiale sau totale;
  • defecte generate de nerespectarea de catre cumparator/utilizator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare si utilizare a produsului prevazute in instructiunile de utilizare ce insotesc produsul;
  • defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibratiilor.
Returnarea produselor 

Conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului (valabil pentru ochelari de soare, rame de ochelari, lentile de contact, si solutii pentru lentile de contact ). Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Lentilele de contact si solutiile pentru lentile de contact se returneaza cu ambalajul sigilat, nedesfacut.

Nu se pot returna produsele personalizate conform indiacatiilor clientului. Aceste produse sunt: comenzi complete de ochelari de vedere(rama+lentile), lentile de vedere cu dioptrii, lentilele de contact torice(cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale. Acestea nu se pot returna conform OUG nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, intrucat sunt  produse finite personalizate conform specificatiilor clientului. Clientul isi asuma raspunderea asupra corectituidinii datelor regasite pe reteta si confirma faptul ca datele introduse in reteta sunt corecte si nu sunt mai vechi de un an.

Pentru returarea unui produs va rugam sa ne trimiteti un email la adresa: contact@rimma-optic.ro  

Conditiile de returnare, schimb sau trimitere in garantie si taxele aferente sunt detaliate mai jos    

Retur

  1. Taxa de retur este in functie de locatia dvs
  2. Taxa de retur se va retine din suma achitata de catre client in momentul in care a facut comanda, urmand ca acestuia sa i se ramburseze diferenta de bani dupa ce a fost retinuta contravaloarea returului.
  3. Clientul nu va achita nimic in momentul in care preda ochelarii curierului pentru retur.
  4. In cazul in care produsul a fost livrat gresit sau prezinta defecte, clientul nu va achita taxa de retur.    

Schimb

  • In cazul in care clientul doreste sa schimbe un produs cu altul, acesta va achita o taxa de retur in functie de locatia sa, sub forma de ramburs, in momentul in care primeste coletul cu produsul solicitat in urma schimbului.
  • In cazul in care clientul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mare, pe langa taxa de retur , va achita, tot sub forma de ramburs, si diferenta de pret intre produsul returnat si cel solicitat la schimb. In cazul in care clientul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mica, taxa de retur se va retine in momentul in care SC Rimma Optic returneaza diferenta de bani, in contul pus la dispozitie de client. 

Solicitare de reparatie sau inlocuire

  • In cazul in care produsul trimis in garantie se repara sau se inlocuieste pe baza garantiei, costurile de transport vor fi suportate de catre Rimma Optic
  • In cazul in care se constata ca defectul sesizat de client nu se incadreaza in termenii certificatului de garantie, produsul va fi returnat clientului, insotit de o justificare scrisa a acestui aspect. Costurile de transport vor fi suportate de client, sub forma de ramburs, la primirea coletului.
  • Clientul nu va achita nimic in momentul in care preda ochelarii curierului pentru returul in baza garantiei.  

Nu se accepta returul produselor comandate online si nici predarea acestora in vederea inlocuirii in baza garantiei, in magazinele fizice Rimma Optic.