Termeni si conditii de utilizare a magazinului online rimma-optic.ro

  

Website-ul https://rimma-optic.ro este detinut si administrat de societatea RIMMA OPTIC S.R.L., denumita in continuare RIMMA OPTIC, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 26448521, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/920/2010, cu sediu in Bucuresti, Bd. 1 Mai nr. 15, bl. C3, sc. 3 , et 7, ap. 132, sector 6, cod postal 061622; e-mail: contact@rimma-optic.ro

Aviz de functionare de la Agentia Nationala a Medicamentelor si Dispozitivelor Medicale nr. 4692/16.05.2016.
Prezentele Termeni si Conditii de utilizare sunt aplicabili utilizarii site-ului https://rimma-optic.ro (denumit in continuare Furnizor). Orice persoana acceseaza acest website (denumita in continuare Utilizator) trebuie sa citeasca Termenii si conditiile de utilizare prezentate in continuare, inainte de accesarea informatiei de pe website, si trebuie sa accepte le accepte fara alte limitari sau rezerve. Furnizorul isi rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adauga si/sau retrage in parte sau in intregime Termenii si conditiile de utilizare.
In cazul in care nu acceptati Termenii si conditiile de utilizare prezentate, va rugam sa nu mai accesati acest website. Consideram ca prin continuarea utilizarii website-ului, confirmati ca ati citit si acceptat in totalitate acesti Termeni.


Definitii

 

Utilizator/Client  – orice persoana fizica/juridica care acceseaza site-ul https://rimma-optic.ro

Cumparator - persoana fizica/persoana juridica ce efectueaza o Comanda.

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Vanzator – RIMMA OPTIC S.R.L.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Bunurile si Serviciile iar Cumparatorul este de acord sa faca plata acestor Bunuri si Servicii.

 

Copyright

Intregul continut al acestui website, compus din texte, grafica, simboluri, scripturi, programe si alte date este proprietatea Furnizorului si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Exceptie de la aceasta regula fac elementele si articolele de orice natura importate si preluate de la partenerii Furnizorului.

Folosirea oricaror elemente enumerate mai sus fara obtinerea unui acord prealabil de la detinatorii de drept se pedepseste conform legilor in vigoare.

Continutul acestui website nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis in orice forma, incluzand dar nelimitandu-se la forma electronica fara permisiunea anterioara scrisa a Furnizorului.

 

Garantii si limitari privind utilizarea website-ului


Tot continutul acestui website este oferit ca atare, atat timp cat este disponibil si fara o alta garantie. Furnizorul nu ofera nicio garantie, expresa sau implicita, in ceea ce priveste acest website si materialele oferite, inclusiv, dar fara limitare la functionarea, informarea, continutul, materialele sau produsele oferite pe website.

Furnizorul nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care website-ul nu poate fi accesat de catre utilizatori, pe o perioada nelimitata de timp, din orice motive tehnice sau comerciale.

Furnizorul isi rezerva dreptul ca in orice moment sa schimbe in parte sau in totalitate continutul informatiilor prezentate pe website, fara o notificare prealabila a Utilizatorilor. Furnizorul nu are obligatia de a actualiza acest website.

Furnizorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau desfiinta acest website fara o notificare prealabila a Utilizatorilor.

Furnizorul nu face nici o referire pe acest website la compatibilitatea dintre calculatorul Utilizatorilor si acest website. Acest website va fi accesat de buna voie, iar Utilizatori isi vor asuma in mod irevocabil si neconditionat responsabilitatea pentru accesarea acestui website.


Conditii comerciale


Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile si/sau continutul ofertelor de pe website in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si serviciile comercializate.

Reguli generale privind folosirea magazinului online

 

Crearea contului de utilizator

Pentru a putea crea un cont de utilizator, veti avea nevoie de un username (adresa de email) si de o parola. Atentionam ca aveti responsabilitatea asigurarii securitatii parolei de acces aleasa, intrucat orice activitate desfasurata in contul de utilizator cade integral si exclusiv in sarcina dumneavoastra, indiferent de situatie. In cazul pierderii parolei de acces aveti posibilitatea resetarii acesteia, prin urmarea pasilor procedurali intuitivi furnizati in cadrul website-ului.

Cu ocazia crearii contului de utilizator aveti obligatia de a furniza informații adevarate, corecte, actuale si complete, in baza celor detaliate în formularul de inscriere. In situatia in care consideram ca aceasta obligatie incalcata, ne rezervam dreptul de a limita ori bloca accesul la cont, pe perioada determinata, pana la reglementarea situatiei, sau pe o perioada nedeterminata, fara nicio notificare prealabila.  

In scopul confirmarii corectitudinii datelor furnizate în procesul inregistrarii ca membru în magazinul online,veti primi un e-mail cu solicitarea de a va confirma datele.

Pentru a va putea crea un cont in magazinul online trebuie sa aveti cel puțin 18 ani. Orice persoana sub varsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parintilor sau tutorelui legal.

Protectia datelor personale 

Orice persoana care se inregistreaza si cumpara in magazinul online isi furnizeaza voluntar datele personale si este de acord ca ele să fie prelucrate de RIMMA OPTIC S.R.L. în condițiile detaliate în Politica de Confidențialitate.

Conform cerintelor noului Regulament al Uniunii Europene nr.679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, S.C. RIMMA OPTIC S.R.L. se angajeaza sa administreze in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

În vederea exercitării drepturilor legale, sau pentru orice alte solicitari legate de datele cu caracter personal prelucrate de RIMMA OPTIC S.R.L., va puteti adresa societatii noastre prin formularul pus la dispoziție în secțiunea Politica de confidentialitate. Orice solicitare va primi raspuns intr-un termen rezonabil ce nu poate depasi 30 de zile calendaristice.

Prezentul document face corp comun cu Politica de confidentialitate antementionata, si nu poate fi privit si interpretat in mod separat de aceasta. 

 

CUM CUMPAR


Comanda online
 
Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul Cumpara sau Adauga in cos. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.

La adaugarea produselor in cos, veti fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa modificati cantitatea (actualizarea se face automat) sau sa renuntati la unul sau la toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, puteti reveni in magazin prin apasarea butonului "Continua Cumparaturile".

Dupa ce ati ales produsele, completati detaliile privind livrarea comenzii, in partea de jos a paginii, sub "Cosul de cumparaturi". Dureaza maxim 1-2 minute.

  1. Daca sunteti client nou, atunci trebuie sa completati datele din formular pentru a va crea un cont (este necesar un cont valid de email pentru activarea contului) si sa apasati butonul de "Trimit comanda".

Daca sunteti deja client inregistrat, introduceti email-ul si parola in boxul din dreapta si vi se vor incarca toate datele pe care le-ati folosit la ultima comanda. Daca doriti livrarea in aceleasi conditii, trebuie doar sa apasati "Trimit comanda".
Comanda pe email

Puteti face o comanda prin trimiterea unui e-mail la contact@rimma-optic.ro E-mail-ul trimis trebuie sa contina pe langa comanda si un nume, precum si datele de livrare si facturare. Un consultant de vanzari online va va contacta pentru a finaliza comanda.

Comenzi speciale

Comenzile de produse pe baza de reteta, particulare fiecarui utilizator care inainteaza comanda, se vor supune termenelor specifice privind realizarea si trimiterea acestora, precum și condițiilor speciale legale privind returnarea produselor.

Pentru acest tip de produse, plata se face in avans.

Reteta

Pentru fiecare comanda RIMMA OPTIC solicita cumparatorului o copie a retetei, care poate fi transmisa pe mail la adresa contact@rimma-optic.ro.

Cumparatorul certifica faptul ca reteta folosita pentru comanda lentilelor este valida. Prin plasarea unei comenzi Cumparatorul confirma ca informatiile introduse in formularul reteta sunt corecte, actuale si adevarate si sunt conforme cu reteta primita de la optometrist/medicul oftalmolog. RIMMA OPTIC nu garanteaza comanda decat in baza unei retete valide si actuale. In reteta emisa de catre un medic oftalmolog trebuie sa fie inscrise dioptriile pentru fiecare ochi precum si distanta pupilara.

Montajul lentilelor

Pentru realizarea montajului lentilelor, se vor lua in considerare datele inscrise in reteta prezentata de catre Cumparator. Pe orizontala, centrarea se va face tinand cont de distanta pupilara, iar centrarea pe verticala se va face pe linia mediana a lentilei. Dimensiunile medii folosite la montaje sunt: distanta vertex 12mm, unghiul pantoscopic 8 grade, diametrul mediu al pupilei 3.3mm.

Programul nostru de lucru


PRELUARI COMENZI: Luni - Vineri de la 09:00 la 17:30 (pentru comenzi primite telefonic) si NON-STOP pentru comenzi lansate pe site si prin e-mail.

Pretul

Pretul pe care il achita Cumparatorul este format din pretul produselor si serviciilor + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului sunt exprimate in Lei si contin T.V.A.

In cazul cupoanelor pentru reduceri - se aplica o singura data o reducere aferenta unui cupon pe client.

Modalitatea de plata

Puteti alege sa platiti online sau prin ramburs la livrare. In functie de modalitatea preferata, veti primi instructiuni suplimentare, daca e cazul.

Plata cu cardul

Daca alegeti sa platiti cu un card bancar va trebui sa introduceti pe o pagina securizata urmatoarele date:

  • Numele posesorului de card;
  • Codul cardului ;
  • Data expirarii cardului;
  • Codul CVC (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura);
  • Parola 3D secure (daca aveti un card inrolat in sistemul 3D Secure).

Inainte de a da ultimul click, va rugam sa verificati datele introduse. Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzacției.

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dumneavoastra, in conditiile agreate cu banca emitenta a cardului.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay/NETOPIA SRL. 

S.C. Rimma Optic S.R.L. nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.


Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare in sistem ramburs.Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri cu plata ramburs, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face in baza facturii proforme emise de S.C. RIMMA OPTIC S.R.L..
Pentru plata prin ordin de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:

Nume firma: S.C. RIMMA OPTIC S.R.L.
Cod unic inregistrare: RO 26448521
Nr. Registrul Comertului: J40/920/2010
Sediu: Bd 1 Mai nr 15, bl C3, sc 3 , et 7, ap 132 sector 6 Bucuresti, cod postal 061622
IBAN: RO62INGB0000999905821541
Banca: ING Bank

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai sus, a proformei emise.

Trimiterea comenzii

Pentru a comanda produsele alese, apasati butonul Trimite Comanda.

Livrarea comenzilor

Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la data comenzii, pentru comenzile nespeciale.

Pentru comenzile mai mari de 400 de RON, livrarea va fi gratuita.

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.
Costurile de livrare sunt calculate si confirmate de catre reprezentantul de vanzari in functie de fiecare comanda (greutate produse, timpul de livrare, adresa de livrare), aceste costuri fiind comunicate cumparatorului prin e-mail sau/si telefonic;

 

Momentul incheierii vanzarii. Transferul proprietatii si riscurilor

Informațiile disponibile pe website-ul www.rimma-optic.ro nu constituie o oferta in intelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al RIMMA OPTIC fata de Client.

Contractul de vanzare este considerat incheiat doar in momentul in care Clientul primeste prin e-mail sau telefonic de la RIMMA OPTIC confirmarea Comenzii.

Transferul proprietatii si al riscurilor asupra produselor intervine la momentul livrarii produsului catre Curier. 

 

Anularea unei comenzi

Clientul poate renunța la o comanda, context in care acesta o poate anula singur, timp de 2 ore de la plasarea comenzii respective. Exceptie de la aceasta regula fac comenzile speciale, in cazul in care la data formularii cererii de anulare, comanda a fost data deja in lucru.

 

Garantia produselor

Pentru produsele livrate, RIMMA OPTIC acorda garantie în condițiile legii, produsele fiind insotite de certificate corespunzatoare in acest sens.

S.C. RIMMA OPTIC S.R.L., in calitate de vanzator/producator de ochelari la comanda, acorda o garantie de 24 de luni pentru produsele vandute prin intermediul www.rimma-optic.ro. Aceasta garantie se acorda de la data livrarii produsului catre cumparator/utilizator, in conditiile respectarii instructiunilor de utilizare descrise mai jos:

Conditii de acordare a garantiei

Garantia acordata se refera strict la produsul achizitionat. Nu face obiectul prezentei garantii prescriptia optometrica prezentata de purtator, pe baza careia a fost livrat produsul, RIMMA OPTIC nefiind in niciun fel raspunzatoare pentru corectitudinea datelor inscrise in prescriptia optometrica.

Perioada de garantie incepe de la data eliberarii produsului consemnata in certificatul de garantie. Cumparatorului i se garanteaza ca produsul va fi reparat gratuit, in cazul defectarii acestuia in conditiile normale de utilizare pe durata perioadei de garantie. Inlocuirea produsului se va face numai atunci cand repararea nu este posibila. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre RIMMA OPTIC si cumparator conform legii 449/2003, in termen de maxim 15 zile calendaristice.

RIMMA OPTIC inregistreaza defectiunile ce fac obiectul garantiei in anexa de la certificatul de garantie, “Fisa de evidenta a interventiilor”. Produsele sau partile defecte, inlocuite in garantie, trec in proprietatea RIMMA OPTIC.

Urmatoarele situatii anuleaza acordarea garantiei:

  • utilizatorul nu prezinta toate documentele solicitate;
  • interventiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparatiile executate asupra produsului de catre firme si persoane, altele decat personalul calificat al magazinelor Rimma Optic;
  • neconcordanta dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garantie aparuta după momentul vanzarii;
  • schimbarea starii originale a produsului.

Urmatoarele defecte nu sunt acoperite de garantie:

  • defecte generate de zgarieturi, deformari, fisuri, distrugeri partiale sau totale;
  • defecte generate de nerespectarea de catre cumparator/utilizator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare si utilizare a produsului prevazute in instructiunile de utilizare ce insotesc produsul;
  • defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibratiilor.

Plangeri referitoare la conformitatea Produselor

Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul website-ului sunt produse noi, care nu prezinta defecte. In cazul in care produsele prezinta totusi defecte, RIMMA OPTIC va fi responsabil pentru acestea, si le va schimba.

In cazul in care produsele prezinta defecte, constatate în termen de cel mult 24 de ore de la livrare în perioada de garantie, stabilita conform legii romane, clientul se poate adresa cu o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa aratata la Secțiunea Contact sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa aratata la aceeasi sectiune sau sa returneze produsele, conform procedurii aratate în acesti Termeni si Conditii.

Plângerile trimise prin posta trebuie sa specifice cauzele acestora și informațiile necesare pentru a identifica comanda.

RIMMA OPTIC va putea solicita explicatii ori dovezi suplimentare, va examina plangerea in termen de 5 zile si va informa Clientul despre rezultat.

In cazul in care se constata reclamatia clientului ca fiind intemeiata, produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, clientului i se va restitui pretul, in termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.

 

Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul produselor. Returnarea pretului.

Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterala, intr-un termen de 2 zile de la confirmarea comenzii, fara a fi nevoie sa invoce vreun motiv.

Dreptul de a se retrage din contract expira într-un termen de 30 de zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, de către Client sau de către o terță parte desemnată de Client și alta decât transportatorul, așa cum este menționată pe AWB/dovada de primire emisă de Curier). Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile

Dacă decide să se retragă din Contract, Clientul este obligat să anunțe RIMMA OPTIC prin e-mail la adresa contact@rimma-optic.ro

Pentru a fi sigur de denunțarea contractului în termen, este suficient pentru Client să trimită notificarea de denunțare înainte de expirarea termenului.

In cazul denuntarii/retragerii din Contract, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnarii produselor in stare corespunzatoare, conform prezentelor Termene și Condiții, RIMMA OPTIC va restitui fara intarziere nejustificata clientului prețul acestora astfel cum a fost incasat. Costurile de transport raman in sarcina clientului.

Restituirea prețului se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel, precum și cu exceptia plăților primite in numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna clientului prin transfer bancar, în contul pe care clientul este obligat sa il menționeze în formularul/e-mail-ul/scrisoarea sa.

RIMMA OPTIC poate amana rambursarea pana cand primeste produsul returnat sau pana cand clientul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul in stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.

In cazul retragerii/denuntarii, realizate cu îndeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, clientul este obligat să remita spre retur produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, neuzate, curate (fara insa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgariate si in toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, in ambalajul in care au fost primite,  în termen de cel mult 3 (trei) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii și ziua implinirii termenului, intrand în calculul acestuia.

In cazul in care au fost livrate seturi de produse, trebuie returnat intregul set asa cum a fost livrat. In cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca produsul.

In cazul in care produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, RIMMA OPTIC va decide daca sumele aferente mai pot fi restituite, ori va evalua si decide cu privire la costurile aferente deprecierii acestora. In cazul in care RIMMA OPRIC va decide restituirea partiala a banilor, clientul va suporta deprecierea stabilita, valoarea de achizitie ce ar urma restituita diminuandu-se in mod corespunzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a produselor rezultand din utilizarea acestora in alt mod decat cel destinat.

Conditiile de returnare, schimb sau trimitere in garantie si taxele aferente sunt detaliate mai jos.

    

Retur

  1. Taxa de retur este in functie de locatia dvs
  2. Taxa de retur se va retine din suma achitata de catre client in momentul in care a facut comanda, urmand ca acestuia sa i se ramburseze diferenta de bani dupa ce a fost retinuta contravaloarea returului.
  3. Clientul nu va achita nimic in momentul in care preda ochelarii curierului pentru retur.
  4. In cazul in care produsul a fost livrat gresit sau prezinta defecte, clientul nu va achita taxa de retur.

    

Schimb

  • In cazul in care clientul doreste sa schimbe un produs cu altul, acesta va achita o taxa de retur in functie de locatia sa, sub forma de ramburs, in momentul in care primeste coletul cu produsul solicitat in urma schimbului.
  • In cazul in care clientul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mare, pe langa taxa de retur , va achita, tot sub forma de ramburs, si diferenta de pret intre produsul returnat si cel solicitat la schimb. In cazul in care clientul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mica, taxa de retur se va retine in momentul in care SC Rimma Optic returneaza diferenta de bani, in contul pus la dispozitie de client. 

 

Solicitare de reparatie sau inlocuire

  • In cazul in care produsul trimis in garantie se repara sau se inlocuieste pe baza garantiei, costurile de transport vor fi suportate de catre Rimma Optic
  • In cazul in care se constata ca defectul sesizat de client nu se incadreaza in termenii certificatului de garantie, produsul va fi returnat clientului, insotit de o justificare scrisa a acestui aspect. Costurile de transport vor fi suportate de client, sub forma de ramburs, la primirea coletului.
  • Clientul nu va achita nimic in momentul in care preda ochelarii curierului pentru returul in baza garantiei.  

Nu se accepta returul produselor comandate online si nici predarea acestora in vederea inlocuirii in baza garantiei, in magazinele fizice Rimma Optic.

 

Exceptii legale de la returnarea produselor

Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din ratiuni de igiena/sanatate publica, nu pot fi returnate.

De asemenea, produsele realizate pe comanda speciala, respectiv cele personalizate pe baza de reteta speciala care contine caracteristicile si particularitatile necesare utilizatorului care formuleaza comanda, nu pot fi returnate. Aceasta exceptie se aplica inclusiv accesoriilor care vin impreuna cu produsul sau care au fost comandate adiacent.

Pentru claritate, comenzile de lentile de comanda, lentile de stoc sau ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna, in conformitate cu OUG nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C. Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului.

 

Raspundere

RIMMA OPTIC nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program apartinand acestuia.

De asemenea, RIMMA OPTIC nu raspunde pentru exactitatea anunturilor postate, pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care ar putea aparea la un moment dat pe website.

 

Dispozitii finale

In cazul in care, din indiferent ce motiv, orice clauza din acesti Termeni si Conditii se va dovedi nula, inaplicabilă sau nevalabila, ea va fi înlocuita cu o clauză valida, cat mai aproape ca sens de clauza initiala.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acesti Termeni si Conditii nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua sa se aplice nemodificate.

Producatori

Producatori